середу, 28 грудня 2011 р.

Модуль 7. Рефлексія

 A FORCE DE FORGER ON DEVIENT FORGERON (фр)
УМІННЯ ДОСЯГАЮТЬ ШЛЯХОМ ВПРАВ

Планування та робота над створенням учнівських продуктів допоможе мені знайти відповіді на основні запитання до проекту, осмислити, як і де можна продемонструвати володіння навичками 21 століття та навичками мислення вищого рівня,  показати звя'зок проекту з реальним життям та як ефективно використати ІКТ.   Використання певної ІК-технології базується в першу чергу на її сильних сторонах у підтримці змісту й реалізації навчальних цілей, поставлених у проекті: презентації - для усних виступів, які будуть підсилені використанням зображень, схем, діаграм тощо; публікації - письмового спілкування на основі використання тексту, підсиленого зображеннями, схемами, таблицями тощо; вікі - для письмового повідомлення, яке буде розміщатися в Інтернеті і яке зможуть редагувати інші користувачі; блоги - для ведення онлайн-щоденників та інтерактивного обговорення певних питань.
Я бачу, як на поставлене мною ключове питання "Як інформаційно-комунікаційні технології змінюють наш світ?" може бути знайдена відповідь за допомогою трьох тематичних питань. На перше тематичне питання "Які технології спілкування використовують у сучасному світі?" група учнів дасть відповідь у презентації. На друге тематичне питання "Які можливості має онлайн-щоденник (блог)?" буде відповідь у написаній учнями вікі-статті, а на третє питання "Чи може блог бути засобом спілкування?" буде відповідь у блозі, який створять учні. Я думаю, що робота над учнівськими продуктами спонукає мене переглянути окремі пункти Плану вивчення теми.

Немає коментарів:

Дописати коментар