понеділок, 26 грудня 2011 р.

Рефлексія. Модуль5

ARGUMENTA PONDERANTUR, NON NUMERANTUR (лат)
ДОКАЗИ ОЦІНЮЮТЬ ЗА ЇХНІМ ЗНАЧЕННЯМ, А НЕ ЗА КІЛЬКІСТЮ

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести у процес навчання використання Інтернет-ресурсів, а саме: по-новому орагнізувати роботу з інформаційними джерелами, критично підходити до будь-якої інформації, ширше використовувати Інтернет для спілкування, створювати свої блоги і сайти. Модуль ще цікавий тим, що в ньому розглядали можливості спільного використання Веб-ресурсів. Сівпраці учасників проекту приділена надзвичайно велика увага і це добре. 
Робота по створенню ознайомлюючої з проектом презентації для учнів була нескладною в технічному плані, а над наповненням її слайдів прийшлося подумати. Потрібно буде через деякий час ще раз її перглянути та відкоригувати.
Цікаво і незвично була проведена падрада з використанням Вікі-технологій. Думаю, що на курсах з очно-дистанційною формою навчання можна теж проводити такі педради.
Домашнє завдання - створення інструментів оцінювання - цікаве і нове. Прийдеться на нього витратитине один вечір.

2 коментарі: