пʼятницю, 23 грудня 2011 р.

Мої роздуми щодо роботи над модулем 3

DU CHOC DES OPINIONS JAILLIT LA VERITE (фр)
БОРОТЬБА ДУМОК ПОРОДЖУЄ ІСТИНУ

Обговорення  навчальної теми для створення Портфоліо з використанням методу проектів відбулося в парах. Це добре, тому що займає менше часу і проходить більш продуктивно.
З'ясували вимоги державних освітніх стандартів і сформували навчальні цілі, що базуються на вимогах державного освітнього стандарту та навичках мисленнях вищого рівня. Як на мене, то багато часу витрачається на пошук необхідних програм на сайті МОНМС України (не зразу можна здогадатися, що програми слід шукати в закладці "Діяльність..."). Не зручно працювати із текстом державних освітніх стандартів під час копіювання освітньої теми з однієї колонки, а вимог до цієї теми з другої колонки. Прийдеться щось шукати зручніше. 
Сформулювали основні запитання, що сприятимуть розвитку та навчанню учнів, а також завдання для виконання досліджень у проектній діяльності.
Текстовий документ з формами для опитування створений, а щодо електронної таблиці з даними, то з цим потрібно ще розбиратися. Це ще одне завдання для себе.
Загальне враження від модуля і навчання - більша навчальна і практична спрямованість і прив'язка до конкретної навчальної теми 10-ї версії Інтелу в порівнянні з попередньою повинна добре сприйнятися вчителями.
Для себе відмітив ще деякі прогалини у знаннях та вміннях, над якими потрібно попрацювати. Перш за все з документами загального доступу.  

Немає коментарів:

Дописати коментар